בעד ונגד הרפורמה בנתניה: לפיד ובן גביר התעמתו

איתי גדסי 1 Comment on בעד ונגד הרפורמה בנתניה: לפיד ובן גביר התעמתו

השר לביטחון לאומי נשא הערב דברים בהפגנת הימין שהביעה תמיכה ברפורמה המשפטית בן גביר אמר "אסור לנו לוותר, חגגנו עכשיו את חג הפסח ואנחנו יודעים שעם ישראל לא מוותר. בעזרת השם שנזכה שממשלת הימין שלנו, שהיא טובה פי אלף מממשלת עבאס ויאיר לפיד, תעביר רפורמה עכשיו". קודם לכן לפיד האשים את בן גביר בהפגנה נגד אזרחי ישראל

צילום: Avshalom Sassoni/Flas90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד בעצרת המחאה בנתניה: אנחנו לא לבד פה היום. לא רחוק מפה יש הפגנה שאותה מוביל השר איתמר בן גביר. זה חידוש היסטורי. תראו לי מקרה אחד בהיסטוריה שבו הממשלה מפגינה נגד אזרחיה?!?! באיזו מדינה דמוקרטית בעולם חוץ מישראל איתמר בן גביר יכול להיות שר? אדם שהורשע בתמיכה בטרור? שהיו לו 53 כתבי אישום? שלא ניהל דבר מימיו? ליצן טיקטוק חסר אחריות ומדליפן כרוני מכל פורום בטחוני שהוא שותף לו? אתם יודעים למה הוא פה? כי הוא פוחד מכם.

הממשלה אירגנה את ההפגנה פה בנתניה כי היא פוחדת מכם. היא פוחדת מכם בצדק. מפני שהם יודעים שכל ממשלה רעה ואנטי דמוקרטית צריכה לפחד רק מדבר אחד: אזרחים נחושים שלא מוכנים לוותר. נגד מה הם מפגינים? נגד דגל ישראל? נגד הדמוקרטיה? נגד הרעיון שהפטריוטים שעומדים כאן אוהבים את המדינה שלהם? נגד הלוחמים שלנו? נגד אזרחים שאכפת להם? נגד זה שאנחנו דואגים לילדים שלנו?

יש דבר אחד משותף לכל הממשלות הרעות והאנטי דמוקרטיות בהיסטוריה. הן אף פעם לא נעצרו בעצמן. הן אף פעם לא אומרות ״זהו, מספיק לנו.״ מספיק לנו מהשחיתות, מספיק לנו מהנסיון לדרוס את כל מי שחושב אחרת מאתנו. יש לנו מספיק כוח, אנחנו לא צריכות עוד כוח. הממשלה הזו נמצאת בעיצומו של מסע הרס והיא לא תעצור מעצמה. היא הורסת את הכלכלה שלנו. לוקחת את הכסף של אזרחים עובדים ומשתמשת בו כדי לממן אזרחים שלא עובדים. מבריחה מפה את ההייטק. מרסקת את התעשייה הישראלית. פוגעת בפרנסה, בכיס של כל אזרח ישראלי.

הממשלה הזו הורסת את הבטחון שלנו. מסיתה חיילים נגד המפקדים שלהם. שני שרים במשרד הבטחון, הורסים את המשטרה, אף אחד לא יודע מי אחראי על מה. מעל הכל, הממשלה הזו ביצעה בשלושה חודשים השמדת ערך גמורה לעקרון הכי מקודש של החברה הישראלית: הרעיון שאנחנו עם אחד. שיש לנו חיים משותפים וטוב משותף. שיש לנו ערכים שעומדים מעל כל המחלוקות.

זו ממשלה מעליבה. היא מעליבה את אזרחיה, אומרת להם ללכת לעזאזל, אומרת להם שהיא בזה להם. היא מעליבה את בעלות הברית שלה. היא מעליבה את יהדות העולם. יש רק דבר אחד שיכול לעצור אותה: אתם. ממשלות רעות ואנטי דמוקרטיות לא עוצרות מעצמן. הן עוצרות רק אם מספיק אזרחים טובים, מחוייבים, פטריוטים, מתעטפים בדגל ובאים לנתניה. מתעטפים בדגל ואומרים להם, ״עד כאן! אנחנו לא מוכנים לקבל את זה! אנחנו לא נשתוק!״

ממשלות כאלה נעצרות כשהאזרחים מחליטים שלא ירמו אותם יותר. כשהם מחליטים לדעת מה קורה באמת, והם לומדים את הפרטים, והם יודעים מה זו פסקת התגברות, והם יודעים מה זו הוועדה לבחירת שופטים. ממשלות כאלה נעצרות כשהאזרחים מתייצבים מולם ואומרים להם: אנחנו גמרנו להיות פרייארים, אנחנו לא חיים במדינה הזו רק כדי לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא.

אנחנו גמרנו לשתוק, ואנחנו גמרנו לספוג מהם עלבונות. המדינה הזו שייכת קודם כל למי שעובד בשבילה, ונלחם בשבילה, והאנשים האלה אומרים לה היום: אנחנו לא ניתן לכם לפרק את הדמוקרטיה שלנו, אנחנו לא ניתן לכם לרסק את בתי המשפט. אנחנו לא ניתן לכם לדרוס את צה"ל ואת המשטרה, ויש לנו אפילו פתרון: אנחנו רוצים שתהיה למדינת ישראל חוקה המבוססת על מגילת העצמאות.

זה מה שאומרים היום האנשים שלנו שנמצאים בהידברות בבית הנשיא. זה מה שאמרתי להם לפני שהתחלנו את התהליך. אמרתי להם: אתם לא מייצגים אותי, אתם לא מייצגים את המפלגה, אתם מייצגים מאות אלפי ישראלים נהדרים שיצאו לרחובות כדי להגן על המדינה שלהם. הם שם כדי לוודא שלא עושים לנו טריקים ושטיקים. הם שם כדי לבדוק אם אפשר להגיע להסכמה היסטורית שתלווה אותנו מאה שנה קדימה. הם גם שם כדי להגיד לצד השני – גמרנו להיות פרייארים.

הם חשבו שאנחנו נכנענו. במקום זה קם פה מחנה ליברלי גדול ועצום, מיליוני אזרחים שאומרים לממשלה, אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו, אנחנו לא נוותר על הציונות, אנחנו לעולם לא נוותר על העתיד של הילדים שלנו. נתניה, אתם אלופים, אני מצדיע לכם, החזרתם למדינה הזו את את התקווה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית שנערכה לא הרחק, הערב בנתניה: ערב טוב נתניה, שבוע טוב עם ישראל, כיף להיות כאן. אני רוצה להגיד לכם שבדרך לכאן שמעתי שיאיר לפיד אמר למה שרים מפגינים נגד. יש לי חדשות בשביל יאיר לפיד, אנחנו לא מפגינים נגד, אנחנו בעד. בעד רפורמה, בעד חיילי צה"ל, בעד מדינת ישראל, בעד ארץ ישראל.

יש הרבה דוגמאות למה חייבים רפורמה אבל אני אתן דוגמא מהערב. פנו אליי והעבירו לי תלונה ציוץ ברשתות שמסיתים נגד ראש ממשלתנו היקר בנימין נתניהו ואותה מסיתה, מגיע לה בוז, קבעה שצריך לפגוע בו ושהסוף שלו יהיה כמו קדאפי והיא משתלחת וקוראת לרצוח ראש ממשלה, מיד העברתי את זה למשטרה כדי שתטפל אבל שמעו קטע, ממי המשטרה צריכה אישור כדי לפתוח בחקירה? מהיועמ"שית ואיפה היועמשית כשמסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו? איפה היועמ"שית כשמסיתים נגד שרה נתניהו ונגד יאיר נתניהו, איפה היועמ"שית כשוקראים לרצוח אותי, לרצוח שר במדינת ישראל?

ולכן, אנחנו לא באים בצעקות נגד אלא בצעקות בעד רפורמה עכשיו. אנחנו אומרים לאלה שמפגינים שם בצד השני, אתם לא בצד השני, אתם אחים שלנו, אנחנו אוהבים אתכם. אבל תזכרו, מבלבלים אתכם, מטעים אתכם, עובדים עליכם, רפורמה זה למען כולנו.

אני אתן לכם עוד דוגמא למה צריך רפורמה. עוצמה יהודית העבירה בכנסת הזו בקריאה טרומית את חוק הפרוטקשן. הגיוני, נכון? יש לנו בעיה של פרוטקשן ואנחנו רוצים לקבוע עשר שנות מאסר למי שגובה פרוטקשן, שלוש שנות מאסר מינימום, מי עוצר את זה? היועמ"שית ולכן אנחנו אומרים, היא מנסה לשים מקלות בגלגלים, כל חוק שאני מציע, מציע חוק עונש מוות למחבלים, היא אומרת "יש קושי משפטי".

ולכן אסור לנו לוותר, אנחנו לא נוותר. אנחנו חגגנו עכשיו את חג הפסח ואנחנו יודעים שעם ישראל לא מוותר, יש לנו דרך, לפעמים דרך ארוכה, אבל אנחנו לא נוותר

בעזרת השם הרפורמה יכולה לאפשר לנו להעביר את החלומות האלה ובעזרת השם שנזכה שממשלת הימין שלנו שהיא ממשלה טובה פי אלף ממשלת מנסור עבאס ויאיר לפיד, שנזכה שהממשלה הזו תעביר רפורמה עכשיו, תעביר מוות למחבלים, תעביר חוק חסינות לחיילים, תעביר משמר לאומי מלא, כדי שעם ישראל ינצח. עם ישראל חי!



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד לבן גביר ענה לעניין
    מעניין שהממשלה של לפיד העבירה חוקים נגד מגזר שלם וכולם שתקו שהוא לא מפלג את העם….
    צריך דחוף לשנות פה את כל ההליך המשפטי!